روزَنه

ته نشین در کائنات

روزَنه

ته نشین در کائنات

نام‌برده دانه‌های ته‌نشین در کائنات است که با هجوم گاه به گاه قاشق چای خوری مشکلات در فضا هم می‌خورد، دگرگون می‌شود اما در خودش حل نمی‌شود.

طبقه بندی موضوعی

وفای عهد به جانانم :)

چهارشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۵، ۰۷:۵۷ ب.ظ

با همه‌ی لذت‌ بردن نارسیسیم‌وارم از صدای ضبط شده‌ی خودم، اما هیچ‌وقت ادعای 

خوب خوانی و صدای خوش نداشتم، فقط سعی کردم شعر شاملو جان را تا حد ممکن

صحیح بخوانم.

به اسطرلاب قول داده بودم، مَرد و قولش! :) :* 


دریافت

  • ۹۵/۰۳/۱۹
  • مه‍ شید

نظرات  (۱۸)

خيلي قشنگ بود و خيلي خوب و بااحساس خوندي:) 
صدات به آدم حس صبميميت ميده ^_^

يه سوال؟ خيل بي ادبيه از يه خانم بپرسم چند سالشه ؟:دي
پاسخ:
:* :* :* 
نه :)))
خب چند سالته؟:))))
^_^ به خودم اميددوار شدم:)) صدات يه ١٨ سالگي معصومانه اي داره^_^
پاسخ:
:)))))) از خودم ناامید شدم ؛))))))( اون از دیروز که میگفتن عکسم شبیه دبیرستانیاس :)))) 
مرسی من بهت افتخار میکنم :**
چقدرررر حس خوبی داشت :-)))
پاسخ:
:))))) مرسی
  • اسطرلاب ‌‌
  • :))))))))))))))))))))))))))))

    من یه تنه دورت بگردم:)))))))))))))))))
    پاسخ:
    خدا نکنه زننننن :* 

    چه کرده مهههشییید (((((:
    فقط تند خوندی:دی
    پاسخ:
    خیلی سعی کردم آروم بخونم :)))) به متن رجوع کنید :)))
    پا گذاشته بودی بودی رو پدال گاز...ولی خوشم اومد از این سرعت:))
    +حس کردم لهجه داری:)
    پاسخ:
    لهجه دارم :) 
    خفه کردم خودمو اروم بخونم :))))
    چقدر خوب ^_^
    اتفاقا من میخواستم یه برنامه بذارم تو وبلاگم و براتون آخر هفته ها شعر بخونم . یکی هم ضبط کردم اما نذلشتم . ایول که گذاشتی ^_^
    پاسخ:
    چه خوب باهم پی‌شو بگیریم 
    :-)
    چه خوب بود عزیز
    پاسخ:
    ممنان
    اینقدر صدات خوبه که یه ایده به ذهنم رسید:)
    پاسخ:
    ایدتو د وست دارم بشنومش :)
    نمي دونم به ذهن خانم انار چه ايده اي رسيده ولي با ديدن اين پستت به ذهن منم يه ايده رسيد :دي
    پاسخ:
    بنویس ایدتو‌:)
    خوووبه ^_^ جمعه باشه یا ۵ شنبه ها؟
    صدای خودمو شنیدم ایده کلا منتفیه:D
    خدا بیامرزه پدر اسطرلاب رو که ازت قول گرفت
    بازم ازین قولا بده
    حس خوبی داشت این شعر با این صدا و موزیک
    واااای مهشید عالیییی بووود... از این ب بعد باید به علاوه قلمت پایدار، صدات مانا هم بگیم بهت، خیلی خوووب بود❤
    ریتم خوندنت تنده.....
    شنونده فرصت کافی برای شنیدن و فکر کردن و پیدا نمی کنه...

    پاسخ:
    حق با شماست :)
    من خیلی دوسش داشتم ... خیلی :)
    عزیزکم:))) تند خوانیت حرف نداره مشی! مسابقه بده به نظرم:-D
    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.