روزَنه

ته نشین در کائنات

روزَنه

ته نشین در کائنات

نام‌برده دانه‌های ته‌نشین در کائنات است که با هجوم گاه به گاه قاشق چای خوری مشکلات در فضا هم می‌خورد، دگرگون می‌شود اما در خودش حل نمی‌شود.

طبقه بندی موضوعی
  • ۹۵/۰۴/۲۸
  • مه‍ شید

نظرات  (۸)

:-|
در این حد ینی ؟!
من اصلا نمیتونم سر و صدا و شلوغی رو تحمل کنم !:'(
پاسخ:
جای تعجب که چرا بیست و چندساله آااادت نکردم
موقع سروصدا شلوغی فقط میتونم سرم رو بکوبم به دیوار
یا موهامو بکشم
پاسخ:
این روش موزیک رو امتحان کن.
بگیر نگیر داره ؛))
  • آقاگل ‌‌‌‌
  • در جریانی که عنوان و متن باهم فرق میکنه دیگه؟
    چه اعصاب نداریا.
    :)
    پاسخ:
    درواقع این حرکت پاتکی به مشکل نداشتن عنوانه :)))
    ماشالا عنوان:))

    سرو صدا میتونه منو مثه یه بیمار تیمارستانی خطرناک کنه! اصلا اعصابشو ندارم:/
    پاسخ:
    من یه کریزیم، نه یه کریزی فرد اعلا
    :)
    با تروریست هم کاملا موافقم...دوست داشتم ترور بشم اما حالا فکر کنم باید تغییر عقیده بدم:)
  • اسپریچو ツ
  • افرین که سر و ته پست رو تو عنوان هم اوردی:دی
    پاسخ:
    بهم افتخار می‌کنین؟
  • مــیـمـ‌‌‌‌ ‌‌‌‌
  • کی برات بلیط بگیرم
    ؟
    میای اینجا؟خدایی؟
    کلا من بعد میخوای متن رو توی عنوان بنویسی؟ :دی
    پاسخ:
    با اجازه‌:)
    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.