روزَنه

ته نشین در کائنات

روزَنه

ته نشین در کائنات

نام‌برده دانه‌های ته‌نشین در کائنات است که با هجوم گاه به گاه قاشق چای خوری مشکلات در فضا هم می‌خورد، دگرگون می‌شود اما در خودش حل نمی‌شود.

طبقه بندی موضوعی

من ِ بعد از این حالا آدمِ پاک باخته‌ای که وقتی خواست  نرسید و نهایتا گذشت از همه‌ی زندگیش که شاید 

سبک‌تر پرواز کنه مسیر نرسیدن ها رو.

  • ۹۵/۰۴/۳۱
  • مه‍ شید

نظرات  (۳)

یه همچین روزنامه نگاری رو باید توی بهترین جاهای شهر استخدام کنن :)) والاع :)))
واقعا یه همچین کاری خی لی سخته ولی وقتی ک عادت کنی واست آسون میشه ... خوردن ذرت بوداده وقتی ک داری تماشا می کنی تغییرات مهم زندگی تو ...بی تفاوت بودن :))
من خی لی بی تفاوت شدم جدیدا حتی!اما یکی بهم گفت خوب نیست بی تفاوت بودن ...ولی فکر کنم من دیگه خی لی بی تفاوتم!:))
پاسخ:
:))) خرن دیگه 

+ اره بی تفاوتی واقعن‌شکنجه‌س، دور شو‌ازش
  • کاکتوس آبی
  • عنوانتو قربون
    پاسخ:
    :)))
    در این مسیر میشه به جای ذرت بوده داده از خیار استفاده کرد؟
    مچکرم.
    پاسخ:
    شدنیه ؛)))
    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.