روزَنه

ته نشین در کائنات

روزَنه

ته نشین در کائنات

نام‌برده دانه‌های ته‌نشین در کائنات است که با هجوم گاه به گاه قاشق چای خوری مشکلات در فضا هم می‌خورد، دگرگون می‌شود اما در خودش حل نمی‌شود.

طبقه بندی موضوعی

این روزها در زندگی‌ام کم نیستند لحظه‌هایی که دوست دارم به روزهای ننگین 

و سیاه تحصیلی‌ مدرسه‌ام بازگردم. توی بطن هویت لعنتی شان درست است که چیزی جز شکست ‌و تجدید و تهدید و خستگی و آرزوی فرا رسیدن فردایی که از قضا همین امروزِ پوچ این روزهایم را شامل می‌شدند، پیدا نمی‌شود، اما انگار که قرن‌هاست چیزی‌ را شبیه به حس خشنودی در آن سال‌ها جا گذاشته‌ام.


پانوشت: قسم به خنکای خاطره، بر من واجب است صد مرتبه ذکر شیخِ بی‌عجل(!)

خدایا منعمم گردان به درویشی و خرسندی

  • ۹۵/۰۵/۱۲
  • مه‍ شید

نظرات  (۱۰)

وای دوره مدرسه خیلی خوب بود:)من که خیلی بهم خوش میگذشت اون موقع ها...؛)
پاسخ:
خب برای من جهندم بود ولی کاش الان اون دوره و حس و حالاش برمیگشت
فکر کنم خیلی اوضاعت خرابه که میخوای برگردی مدرسه:|||||||
ای جونم... :) 
خدایا منعمم گردان به درویشی و خرسندی 
آمین
منم خیلی دوست دارم برگردم عقب ...
من از دوران دبیرستانم همچنان بیزاری میجویم :|
بلاگ چطوری اجازه داد یه همچین عنوان طولانی ای بنویسی؟ واسه چی ب من اجازه نمیده؟؟؟
خیلی ظلمه
تابستون دوس داری مدرسه میبودی
تو سال تحصیلی برای تابستون بیشماری می کنی
خدایا منعمم گردان به درویشی و خرسندی !
:-)
یعنی الان تو چه شرایطی هستی دیگه که میخوای برگردی😣
آمین برای آخرش
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.